Ahad, 13 September 2009 | By: iKhwan89

SAHUR YANG SADIS : MUJAHADAH MELAWAN NAFSU


*baru lepas sahur..he3....*salam alaik..semoga dlam kasih syang TUHAN...alHamdulillah....baru jer lepas sahur...ari ni ialah sahur ku yang paling sadis skit..*he3...gempak jer..*..
nak tau sbab pe..??he3..besenyer klau dduk umah snirik ni,mesti r kiter mnyak mkan kan3...tapi, umah aku ni lain skit..he3.....family aku pagi tadi dalam pkul 2am iktikaf kat masjid....*aku tak terbangun..*jdi,diorng sahur skali r kt masjid tu.....mak aku plak,mmg dari semalam xmasak ape2 pun..he3....ni yang xde mkanan sahur ni...he3...abes dah aku selongkar dapur...hu3...tapi xde pun mkann kecuali air ksong,kurme,n bahan-bhn mentah...hu~...
aku pon dengan tabah,amek air segelas,sambil ngadap kurma...................................................em..boley tahan jgak...kenyang..hu3....jadi skrng aku da nak siap2 solat subuh dah...jom,siap2 subuh....besenyer,waktu subuh n waktu asar la orang slalu tinggal..........hmm..ok lah...slmat berpose ari ni!!!..semoga dalam kasih sayang TUHAN..(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com