Ahad, 27 September 2009 | By: iKhwan89

SALAM LEBARAN!!!

bismillah..salam alaik untuk suumer...(^_^)..semoga dalam kasih sayang TUHAN..(^_^)..
selawat dan salam keatas junjungan agung baginda Muhammad,rasul yang agung....
Ape kabar sumer..?he3...aku alhamdulillah...sihat...hui..dah lame dah tak mengganas kat blog ni..he3..taw2 je lah,bile duit da takde,payah skit nak update broadband ni..he3....
rasenyer xlambat lagi aku nak ucap selamat hari raya kat suumer yang membaca blOg ku ini..(he3...sywal kan sebulan..)...hu~..
Alhamdulillah aku tahun ni macam tahun2 yang lepaslah...beraya kat tanah tumpah darah ku..kat negeri semilan..lalalalala...seminggu aku kat saner..dari ari jumaat sampailah ari jumaat...hu3...
Hmm..sonok jugak la brye kat kg tu...psal dapt g umah sedare22X...*manyaaak sngt.....smpai aku tak knl lgsung pon ade..*hu3..
Em..ape2 hal pon,he3....raye kali ini best jugak..xdelah boring...seminggu kat kgmemang ari2jalan,sampai rase mcm nak tercbut dah kaki..hu3...ha,kengkawan,betapameriahnyer raya kali ni,tengok gmbr2 yg aku dah letak ni...jom...(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com