Jumaat, 4 September 2009 | By: iKhwan89

KU MERINDUI MUWAHAI ASZ


*berape ramadhan dah..lupe..hu3*salam sumer!!..aper kbar..??semoga dalam rahmat dan kasih sayang Tuhan..terima kasih Mursyidku,kerana memberi peluang kepada ku untuk bersama dengan jemaah kebenaran,terima kasih saiyidi dengan berkat mu dunia ini masih lagi ada keamanan walaupun dicelah-celah perpecahan..

Dari sehari ke hari,rasa hati yang ingin mengajak kearah kebenaran ini semakin melonjak...tidak tahu mengapa...aku merindui al-fatta tamimi..tapi aku xkhusyuk dalam wirid,aku bertawassul,tapi aku tak bersungguh-sungguh dalam bertawassul...oH Tuhan..aku tidak mahu disisihkan dari jemaah kebenaran ini..berilah aku kekuatan untuk bermujahadah..

Kawan-kawanku,kalaulah antum semua nak tau,dengan berkat pemuda bani tamimlah aku ini menjadi orang yang selalu takutkan pencipta,orang yang sering merasa berdosa...sangatlah indahnya merasa berTuhan..manis sangat..walaupun ia hanya sebentar sahaja..teruknya aku....

wahai mursyidku,dengan berkatmu,ampunkan aku wahai Tuhan...tolonglah aku bermujahadah...lindungilah diriku dari fitnah dunia...hamba ini sangat mencintai orang-orang Mu,tapi nafsu selalu tidak memberikan ku peluang..tlonglah aku Tuhan untuk bermujahadah..wabihi wallahu a'lam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com