Jumaat, 28 Ogos 2009 | By: iKhwan89

CERITA AKU DAN DAUS


*6 ramaDhan..*salam alaik kepada semua pelawat-pelawat sekalian..(^_^)..selawat dan salam kita kepada junjungan agung kita Muhammad SAW..semoga baginda memberi syafaat kepada kita di akhirat nanti..
Alhamdulillah,sedar xsedar,dah 6 ramadhan dah rupenyer...hu~...kejap sangat..macam-macam dah yang kita lalui...ramadhan nie,TUHAN turunkan rezeki yang sangat melimpah2...kite tak payah nak bawak keluar duit banyak2...bukTinya??...ha.....ni nak citer ni...dari awal ramadhan,sampailah sekarang..aku baru jer keluarkan duit sebanyak RM5.50 tunai.....ha.....nak tau sebab ape..??

Dalam bulan ramadhan ni,baanyak sangat jemputan berbuka kat umah kawan-kawan..he3..*amek peluang*jadi dapatlah aku save skit....(^_^)...em...criter pasal buka pose kat umah kawan ni,baru jer semalam aku bukak pose kat umah kawan satu jabatan aku..name die firdaus Zabri. Rumah die kat taman tas jer..Aku,Umar,Nabil,Zarif n sorang lagi...*xingat sey name die* sampai tepat jam 6.45pm...

Mak beliau sangatlah ramahnyer....macam-macam die hidangkan kat kitorang...hu3...*baeklah mak kaw daus..*sampai kitorang ni da tak larat dah nak makan..he3...aper yang bestnyer,bile sampai kat umah die,aku tengok,raaamai adek-adek die yang kecik2..berlari sane sini kat halaman rumah ngan kat dalam rumah skali....hu3...sangatlah aktifnyer...hu~

Bila aku tengok suasane macam tu kan,teringatlah aku mase aku kecik-kecik dulu..aku ngan 8 orang adek adek ku,tak kire pose ke tak,aktif semacam jer....hu3.....lasak sangat2,...Tapi tulah...bestnyer adek-adek ramai ni,xde r boring,bosan ke ape ke....(^_^)

Hmm...tu je r sikit-sikit citer pasal ku time2 bulan ramadhan ni...kawan-kawan ku,selamat ramdhan...ramadhan kareem...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com