Jumaat, 25 Jun 2010 | By: iKhwan89

BUKIT UHUD: kaitannya dengan ku????

bismillah...wal hamdulillah...semoga semua dalam kasih sayang Tuhan.(^_^)...ape kabar sumer..?
yaaa....mesti sumer dalam kesihatan yang baik kan3..he3...alhamdulillah..dengan kasih sayang Tuhan,aku masih lagi di sini...sihat.....baik....*baru lepas abes tension tanda paper*..he3...
Em...sekarang bermulelah sesi kedua sekola aku....kirenyer na ke penggal ke dua uh...dengan lebih banyak lagi hal2 yang tak terduga...dan lain2..
Haa....nak citer lah skit..macam ne lah prestasi anak2 murid aku lepas2 pekse ni..he3..(^_^).....over all...sumer ok lah....klaw kene yang kelas cerdik tu..paling rendah dapat B paling tinggi..ape lagi klaw bukan 100%

konfiden jer budak ni jawab kan3..(^_^)

Kalau yang kelas kurang cerdik sikit...haa...standart la...da yang dpt A..B...C...D....er.....E pon da jgak..hu3...kali pertama aku menanda kertas yang bertimbun2 macam bukit uhud tu.*huhuhuh*...na muntah2 ase..hu3....last2....dis is the day..*hu3..betul ke tak b.i aku ni*...finally siap jugak...hahahahahahahahahaha*lupe daratan jap ketawa*
Er..tapi kan..hu3..da satu berita sedih sikit uh....da lame dah aku nak citer...hu3..gaji bulan ni tak masuk lagi uh..hu3...alamtnyer mmg mntak ngan mak ayah lah duit bas nyer...he3...segan tak boleh nak kate lah..hu3...em..mungkin pengurusan kewangan aku kurang betul kot..hu3...isaw gak aku....aku ni dah la laki..tak reti simpan duit...hu3..abes la aku....*_*


time pekse ari tu...


Dan...hu3...esok....tanggal sabtu 26hb6....hu3....saat suumer orang cuti..hu3...dengan penuh tak laratnyer...aku kene pergi ngajar...pasal sekolah ganti untuk raya nanti..hu3...n...esok jugak merupakan hari untuk bagi kad kecemerlangan pelajar kepada mak bapak..hu3......
Mujurlah aku bukan guru kelas..wee;;(^_^)...

Dan akhir sekali....dalam kegembiraan..hati ni sering terpaut pada satu perasaan kerinduan.....yang pasti....aku tetap menunggu........ampun maaf.....

2 comments:

mengenaldiri berkata...

budak kecik tu tekun je...
ngeee
ntah2 takut kat ustaz yg garang..
agagagagaga

iKhwan89 berkata...

hehehhe..taklah..lalala...tu kelas cerdik tu..kelas pertama...tu yang tekun jer jawabnyer..he3


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com