Isnin, 21 Jun 2010 | By: iKhwan89

NEW UPDATE:lalalala ari yang ceria...lalalala

salam alaik untuk semua..(^_^)...ape kabar yer...dah lame tak update blog...*disebabkan xbyar bil*he3....alhamdulillah..dapat lagi kita hidup dalam suasana yang sangat tenteram dan harmoni di negara malaysia kita ini...(^_^)

haa...ari ni aku nak citer...hu3..citerape pon aku tatau la..pasalnyer....aku da kmpul2 bnyaaaaaak sngat story..last2,hu3....tatau na tulis aper...hu3..pendek kate..aku lalui baaanyak sangat pengalaman hidup....jmper member paling baik aku,kene marah ngan mak ayah,pg jenjalan kat hari terbuke TUDM ngan adek2...n so many more...he3......jd,pendek kate....ni jelah yang aku dapat tulis....

haaa...lagi satu......aku ade citer untuk antum sumer....ole2 dari kedah..lalalalalalala

ok laaah sumer....pie da na balik dah ni..ni kat sekolah ni.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com