Sabtu, 26 Jun 2010 | By: iKhwan89

Hari Penyerahan Kad Prestasi Pelajar :Pahit & Manis

bismillah walhamdulillah..terima kasih Tuhan yang Maha Baik...menghidupkan aku laig walaupun aku banyak dosa...itu tandanya kamu sayang pada ku wahai Tuhan...Tuhan...terimalah segala ibadah ku...Em..ape kabar suumer kengkawan..?cht..?haa..kat cni aku nak coretkan...heheheheh....coretan luar biasa..lalalalalala..hehehehe...tak....tak de ape2...ni sumer ta de ketan ngan orang2 yang hidup,mati,atau lain3....ni nak citer psal Hari Penyerahan Kad Prestasi Pelajar kepada mak bapk.he3....*lampu dimalapkan.....hu3..da mcm kat pwagam dah*

Ah hah!!...he3...dis morning berlalu terlalu lmbt jer rsenyer..he3...ye uh..masing2 sumer cbuk ke hulu kehilir nak mnyiapkan report kad plajar,nak siapkan slide utk tyngn ibu bapa...heheheh....mak bpak plak datang seawal jam 8pg..hu3...penyerahan kad prestasi dibuat pada jam 945am.

mak bapak yang hadir seawal 8am..raaamai

Ha...time ni...aku dari pagi smpai skola..mende yang aku wat yang paling pertama skali ialah....bkak lptop aku dlu..hehehehe...pastu2...duk temenung jap tgk2 meje...tegur kwan2..tgur anak2 murid..lpas tu....he3....."syafie,anta tolong ana siapkan xtension untuk slide show ibu bapa karang.."haa....da datang dah keje petame..huhuhuu...takpe,aku pon slow2 jer bngun,rilek...angkat la barang2 yang ptot...hu3..lpas tu..dah..setle....msuk balik blik guru,tgh baru jer na update blog...jeng3......"syafie....anta tolong jadi M.C...C.E.O ta nak berucap klaw tak de pengerusi,"....hu3.....
Hah!..begitulah...lepas tu plak....tengah aku ngan kawan tengah borak2 sambil layan FB,tibe2 pintu blik guru di ketuk....he3.....mak budak!!!.....hahahaha..die tnyer..."saya nak jumpe muallim syafie...ada?"hehehehehe...aku pun slmber uh jawab,"ye saya.."haa....maka die pun start membebel...die tnyer psl anak die..lepas tu plak,die tnyer plak aku ajar anak die macam ner...,lepas tu die bg tau plak dah anak die da lelah...*da macam rancangn Bersamamu dah*..

Hehehehehe..tu baru sorang..da plak mak bpak budak yang datang2 tibe2 jer ucap terime kasih sebab anak die dapat cemerlang...da yang bagi adiah..da plak yang mak bapak datang cakap anak die tak berhenti2 duk citer pasal aku....hehehehe....



kertas2 pekse yang bertimbun2 macam bukit uhud..konon..he3..tapi da takde dah..(^_^)


Walau apa pun yang aku alami sabtu ini,aku simpankan ia sebagai kenangan yang manis bagi ku...kenangan pertama ku sebagai seorang Muallim di tempat pengajian ku sendiri..walaupun beban dengan kertas2pekse pelajar,dan lain-lain..tapi aku dengan penuh selambernyer tetap akan terus mengorak langkah ku sebagai Muallim untuk membentuk dan dibentuk rohaniah dan jasmaniah sumer anak-anakmurid ku dan aku sekali...hu3....wabihi wallahu a'lam....(^_^)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com