Isnin, 26 April 2010 | By: iKhwan89

2 minggu kerja :NATIJAH


*sebelum tido...*salam sumer kengkawan....hari nie genaplah 2 minggu aku ngajar kat irsyad...alhamdulillah...sampai ke hari ni..suumer bejalan lancar...

he3....sumer baru bagi ku....anak2 murid baru,kengkawan guru yang baru,susana baru..dan bilik guru yang bru..er...satu lgi..kerja yang baru....

Ha...dulunyer aku duk pgl guru2 kat sini mualim n muallimah..kini.aku plak yang bergelar muallim...hu3...dasyat tanggungjawab muallim ni...die sebagai model kepada pelajar..baik dari segi hubungan dengan Tuhan,hubungan dengan sesama makhluk lain dan hubungan sesama manusia..kalau tersilap langkah jer sikit...komfem tergelincir..(^_^)

dalam aku bekerja disini...banyak yang aku dapat dari sistem yang dilagangkan atas nama islam ini..iaitu...pergaduhan,pertengkaran,sangat bergantung kepada duit....bak kata orang putih.."no money,no talking.."

Hu3..kengkawan..aku sambung sok2 la yer..nantok giler...hu3..salam....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com