Selasa, 27 April 2010 | By: iKhwan89

MENGHIMPIT : kerja oh kerja


bismillah wal hamdulillah..he3...segala puji dan segala terima kasih ku ucapkan kepada tuhan yang menjadikan aku sihat pada pagi ini..hu3..*tapi ade ngantok skit..hu3..*

Ah hah!..ape yang membuatkan aku mencoret tulisan ini kerana..he3...aku na criter skit....satu perkara yang bagi aku pertama kali berlaku....he3.iaitu..*jeng2....music theme*haa....time mentor mantee pagi tadi jam 0800...ade la sorang budak...drjh 1 uthman..he3...menaaaangis..na balik..hu3....lame tau die nanges....dari 0800 smpai 0900 tau..hu3

He3...inilah rutin harian aku sebagai guru...memacam karenah yang aku dapat jumpe bile brsme dngn bebudak skolah ni..apatah lagi bebudak drjah 1. Manis,pahit,masam pun agk2nyer ade kot..hu3...

Haa,,,sebagai guru..inilah yang merupakan menjadi ketensionan aku....skrg..aku dalam keadaan yang cemas..hu3..ye laaah..baru jer msuk 3 mgu..da kne wat krtas pekse..hu3..tatau pon mcm ner..ape yg aku kne wat dlu pon aku tatau..hu3...*blur*

aku arap segala yang aku buat ini ditulis sebagai membantu pejuangn ASZ..ampun A.....wabihi wallhu a'lam
sangat merindui buah hati

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com