Khamis, 22 April 2010 | By: iKhwan89

SALAM KERINDUAN : SEMOGA SEMUA DALAM KESIHATAN

*on kat bilik guru..pinjam laptop member*salam alaik semua kengkwan blog ku...ape kabar sumer..alhamdulillah..segala puji bagi Tuhan sekalian alam...yang mentadbir kita..dari sekecik-kecik perkara sehinggalah sebesar-besar perkara..selawat dan salam keatas 2 orang yang sangat berjasa menjadikan malaysiab ini masih lagi dalam keadaan aman.iaitu baginda rasulullah s.a.w dan pemuda bani tamim.

pertame2 selepas 2 minggu tak online....aku nak mntak maaf atas kesulitan2 yang aku tak dapat nak elak..semoga semua merindui ku..*he3.....*

alhamdulillah...sejak dapat keje tmpat baru ni..walaupun kne kuar pagi2 ari..pkol 6...*time tu yan ta bangun lagi,mus baru na gosok gg*tapi tetap best..he3..sbbnyer..da mmg jadi impian aku sbenarnyer na mengajar kat tmpat aku belajar dlu..he3...*nti ta lme lgi na ngajar kat kipsas plak*

gelagat bebudak kat cn plak...lagi lah mencabarnyer..hu3..yelah....darjah 1 sahaja ade 3 klas....byglah..hu3..*penat*

kengkawan sekali lagi aku mntak maaf da lame ta online...nti2 aku on lgi yer n aku akan cerite kan pengalaman aku rotan bebudak kat cn..khi3....ampun maaf..salam alaik

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com