Sabtu, 3 April 2010 | By: iKhwan89

BANTULAHAKU TUHAN : ROH KU..BANGUNLAH!!

bismillah..dengan nama Tuhan yang Maha Agung....Alhamdulillah..dapat lagi sampai kesaat ini..aku hidup..dan cergas..makan,minum,dan lain-lain..tetapi...saban hari aku melaluinya,tidak terasa berTuhan aku..tidak rasa hamba...

Jalan macam orang bongkak,angkuh,...tak ada langsung sifat hamba dalam hati ku...ohTuhan..rupa-rupanya..zahir ku hidup,cergas..tapi roh aku lumpuh...tidak cergas,dan lemah..ya Allah..peenat sangat mujahadah...perit....nak lawan kehendak diri...roh aku pulak yang semakin hari semakin rapuh dan lemah..menjadikan aku sentiasa mengharapkan Mu..

Ya Allah...tolong roh ku..tolonglah bangunkannya...tolonglah bantu aku bermujahadah..aku ingin sekali bermjahadah..tetapi sering aku lalai dan kalah..tolong kau...moga umur ku mendapat redha Mu..AT....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com