Rabu, 31 Mac 2010 | By: iKhwan89

CAN DO!! : TERSENTAK PAGI KU


*bismillah*..dengan nama Tuhan yang Maha Agung,dengan seluruh kepujiannya,selawat dan salam kepada 2 pemimpin Agung kita...Baginda Rasulullah S.A.W dan sohibuzzaman..dengan barakah merekalah islam masih ada lagi diatas bumi bertuah Malaysia ini,masih lagi aman dan damai di malaysia ini dan masih lagi aku diberi petunjuk dalam bermujahadah...terima kasih A..


Pepagi...hari nie....pkol 9..dapat dengar nasihat free of charge...penuh ketegasan,penuh stamina dan penuh rasa kasihan dan kerisauan...begitulah..tersentak aku mendengarnya saat fon dilekap kan ke telinga..kuat sekali...tapi itulah sebenarnya yang membangunkan motivasi aku pada saat ini..

Kehausan sekali aku mendengar nasihat dari dia...inilah pagi permulaan bagiku,pagi pertama bagi ku yang ingin sekali untuk aku menempuhnya...semenjak-semenjak aku kerja.terasa pagi tidak perlu..dan tidak mahu aku menempuhnya..dek kerana kesepian..tanpa teman...tanpa nasihat darinya...hilang motivasi ku...

Alhamdulillah..rupa-rupanya Tuhan mendengar rintihan ku disaat usai solat fardhu setiap hari sejak 3 bulan lalu.."ya Allah..aku lemah..berikan aku petunjuk...kurniakan aku pendorong untuk ku berjaya,,,redhakanlah aku.."betapa baiknya Tuhan kepada ku..trima kasih Tuhan..trima kasih A..

Ampun maaf kerana menambah beban mu..aku tahu...hidup pasti ada masalah..kekadang..culas jugak aku..tak mampu..aku kan hamba...sering mintak petunjuk dari Mu..pagi ini...aku sudah nekad...tiada apa yang boleh menghalangku dengan izin Tuhan untuk aku berjaya..dan aku tahu...aku ada kekuatan dalam diri ku dengan izin Tuhan...terima kasih kamu..sedarkan aku....

pinta ku...ingin sekali setiap hari mendengar nasihat darimu..agar terbangun roh ku...tersedar aku dari lamunan..semoga Tuhan meredhai kamu..selamanya...ampun maaf,wabihi wallahu a'lam

"jangan lari dari masalah..jangan salahkan orang lain dengan masalah kita..xde ape yang kita tak ley buat..."-dia-

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com