Isnin, 22 Mac 2010 | By: iKhwan89

LUMPUR KERINDUAN...

terpalit rasa rindu...macam lumpur yang makin mengeras...semakin di biar,semakin mengeras....semakin menguat ia mencengkam dalam hati...payah hendak luntur..sekalipun dicurah dengan air...sudah sebati dengan jiwa...

begitulah rasa ku kepada mu..menjadikan aku sering menuggu mu..aku menyesal dalma tindakan ku dahulu...tidak pernah memikirkan mu..kini dah besar,ibu ku sering mengingatkan ku...ah!..aku lalai...tak hargai perasaan dia..kini aku kembali..tetap menunggu...menjadikan aku sangat lemah..menjadikan aku semakin berusaha untuk dia....

aku terima apa yang dia akan kata kini...asal dia tidak meniggalkan aku...aku harap aku kini baik dan sama seperti dia yang sangat baik bagi ku...kerana bagi ku,dialah segalanya,menjadikan aku tabah,sabar,banyak mengajarkan ku erti sebenar seorang manusia yang prihatin dan berkasih sayang.....ampun maaf puteri hurairah ku.....merindui mu...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com