Sabtu, 27 Mac 2010 | By: iKhwan89

FANTASTIC BLOGGER AWARD : HE3...trimas untuk yang anugerahkan saya..

bismillah walhamdulillah..semoga dalam kasih sayang Tuhan....ha...kali nie...pada tengah2 malam ni...aku tak dapat tidor..atas sebab2 kesihatn..hu3....jadi aku na share ngn blogger2 n member2 yang bace blog aku ni...hari ni..baru aku on blog...he3..ape yang bestnyer....aku dpt award blog paling fantastic ..khi3..yo2 je..he3....trimas kpda mrs.mengenal_diri sbb bagi aku award ni..he~...lpas ni...boley uh plih aku lagi jdi pmenang award tau..he3...

tpi..untuk nak dptkan award ni...ade beberapa steps..hu3...payah jgak....ha..berikut adelah step2 yang aku kne patuhi sbelum dpt award ni:
1- Thank & link the person that gave you the award. (beres sudah! =)


2- Pass this award onto 3 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.




3- Contact said blogs and let them know they've won the award. (orait =)


4- State 7 thing about yourself.


i) saya seorang yang er....tak garang kalau orang ta kacau saya,suke abeskan duit untuk orang tercinta..*kadang-kadang sampai kene bebel*

ii) adek saya ada 7 orang..termasuk saya 8...saya yang paling sulong..(^_^)

iii) paling suke bile dapat berjalan dengan geng2 aku*wan,fahmi,zul,amar* n ngn yang terchenta

iv) komik,online n novel...adalah rutin harian ku yang tak dpt dipisahkan daripada diriku..

v) saya suke kene bebel...(^_^)

vii) paling tak suke kat orang yang wat keje separuh-separuh...*ye la tu...*







Sekian... =)

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com