Selasa, 30 Mac 2010 | By: iKhwan89

APA YANG AKU PERLU LAKUKAN : JELAJAH HINA DIRI

bismillah...dengan nama Tuhan yang Maha Kasih Sayang..semoga mereka,aku,dia,dan semua dalam petunjuk.

Ya Allah...setiap hari..aku semakin tidak mampu menghadapi hidup ini...betapalah hinanya aku..tidak kira di depan mu,mahupun di depan manusia...aku begitu hina sekali...apatah lagi ketika aku memikirkan tentang dia...sangat memalukan aku...jauh bezanya..umpama langit dengan bumi..

Tapi tetap juga aku menagih cintanya..kerana aku tahu,dia yang terbaik untuk ku...siang malam aku berdoa di hadapan cinta agung ku...terasa hinanya..aku menagih juga cintanya..ya Allah...semakin aku sedar,aku sudah lalai dengan Engkau...tapi hati ku memberontak...itulah nafsu ku


Ya Allah...aku tetap menanti...dengan penuh harapan dan penyesalan...ingin memulakan semula dengan rahmat dan kasih sayang Mu. tidak mahu lalai,tidak mahu begini lagi...serik aku...oh Tuhan...bantulah aku ini Tuhan yang sudah menyesal...Tuhan...dengan berkat orang2 Mu di bumi ini,terimalah hubungan kami ini sebagai satu hubungan untuk mempromosikan Tuhan dan orang-orangNya kepada seluruh sejagat...wabihi wallahu a'lam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com