Isnin, 15 Mac 2010 | By: iKhwan89

THE MEANING OF LIFE...STUCK IN A ROOM


salam.....selamat sejahtera dihari yang penuh dengan kebosanan ini....hu3.....*penat sey*...alhamdulillah...sempat jugak aku coretkan sikit perihal hati ku hari nie...hmm..aku masih lagi macam ni...terporok dalam bilik...dikelilingi buku-bku....peneman ku adalah muzik-muzik kegemaran ku....hari ini..tiada patah perkataan pun lagi yang aku keluarkan dari mulutku..tiada sebarang senyuman lagi dibuat...segalanya batu...tiada apa..*blur*saat macam inilah..sering aku tringatkan die...apa kabar die...bagaimana die sakarang..apkah die tringatkepada ku seperti akut tringt padanya...saat..hati ku semakin berdegup..menunggu hari esok..hari program yang serba serbi tak ckup..bajetnyer tiada,fasilitatornya tiada,semuanya ku serahkan kepada Tuhan...moga Tuhan menolong ku..apalah diharapkan kepada hamba2nya...semuanya lemah..lebih-lebih aku..

Ooh...ibu ku..masih lagi manja kan ku...nak bawak krete sndiri pun tidak diberinya...buknlah aku ini tidak pndai..tpi dia takut aku langgar sane sini..hu~.....tolonglah...saat aku 18...boleh lah aku tahan...ini 21...nak ringan kan bebannya pun tak boleh...semua nak dikawalnya...aduh...apelah aku nak buat..die mak aku...terasa ingin melawan..tapi dosanya amat berat..ku pendamkan sahaja...kalau tidak..dah lama aku kesana kesini ikut suka hati ku...boleh aku lapangkan sikit kerja2 aku..tidak lah tertmpu sekitar rumah ku sahaja...susah.....ibu bapa..fikirannya masih seperti dulu...masih lagi kaku...tidak mampu menerima peredaran kini...aku faham itu...aku cuba untuk tidak mengambil endah perkara-perkara itu..tapi kadang-kadang amat-amat terasa dikawal....*seperti saat ini*.....

Hmm..ntahlah...penat aku...duduk dalam rumah sahja..owh....kekasih ku...engkau mesti sedang senyum sekarang kan.....engkau tahu....saat macam ini..kalau melihat wajahmu..hilang rasa bosan ku...Terima kasih Tuhan......anugerahkan aku penawar...

Wahai Tuhan..istiqamahkanlah rasa bergantungku kepada mu agar aku tidak syirik secara sedar atau tidak..ampunkan aku Tuhan...aku mohon....maafkanlah segala kesalahan ku.....

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com