Selasa, 27 Julai 2010 | By: iKhwan89

BASKET BALL : MY FEVERET,MY LOVELY GAME!


slm alaik untuk sumer..(^_^)..semoga dalam kasih sayang Tuhan...hu~

Hah....hari ni...memang aku smangat..huhuhu...kenapa???ye lah...akhirnya..berjaya jugak aku beli basket ball idaman aku..huhuhu...dah sekian lame aku tak maen permainan ini yang sebenarnyer merupakan pemainan paling feveret aku..hehehehe...jadi untuk warm up..aku pun petang semalm jogging dulu sekitar court basket ball tu..na dekat 7pm baru abes..huhuhu...start 630pm...

dah pnas2 bdan tu....sempat la test power jap....dalm 2 3 kli baling,huhuhu...baper jer yang msuk...*kire da tumpul uh skill aku*huhuh..tak ley jadi ni..lepas ni aku akan lebey kerap turun padang dan maen bende ni yang memang permainan feveret aku..huhuhuh...yeah!!*tibe2 jer*

ok kawan!..na bersiap g kerje..heheheh..petang karang..aku na blatih lagi..heheheheh..jom uh kot aku...lalala..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com