Khamis, 15 Julai 2010 | By: iKhwan89

CORETAN HATI : Termenung termenung dan termenung...


bismillah..dengan nama Tuhan yang Maha Agung dan Maha kasih sayang....selawat dan salam keatas junjungan Agung baginda Muhammad....

Alhamdulillah....akhirnya berjaya juga aku online setelah beberapa kali tak dpt..hu3..*beselah..bill ta bayar*....huhuhu...ape kabar sumer..?semoga dalam kasih sayang Tuhan..

Ha..kali nie..aku tak de ape nak criter..paslnyer aku sekarang ni dah makin kurang membaca...tau2 je lah..membaca kan jambatan ilmu....huhuhu

Bila dah kurang membaca tu...mknenyer..aku dah makin kuat berangan...hu3....ntah ape yang aku brangan ntah...klaw tak brangan pun aku termenung.huhuhuhuh..

kadang2 aku teringat mende2 yang aku wat time mude2 dlu..*tue la sgt skrg..hu3..*...baaanyk jgak lah mende yang ta betul aku buat..huhuhuhu...sangat2 lah isawnyer aku....banyak perkara yang aku takut...yang paling aku takutkan adalah kehilngn mursyid ku...ya Tuhaan....dahsyatnter akibat kehilangn Tuhan...

Kehilangan Mursyid ertinya aku kehilangan Tuhan..kerana mursyidlahyang menunjuk kan jalan menuju Tuhan....mengajar aku bermujahadah.....

sekadar tu je lah kot...coretan termenung aku..moga2 aku menyesal diatas perbuatan ku..moga2 aku dapat Tuhan...semoga semua dalam kasih sayang Tuhan

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com