Ahad, 25 Julai 2010 | By: iKhwan89

HARI DINIYYAH & REKECIPTA :SRI Al-irsyad selesai..


bismillah....salam alaik untuk sumer..(^_^)..semoga dalam kasih sayang Tuhan...selawat dan slam keatas junjungan agung kita baginda Muhammad dan alfatihah buat ibu bapa kita yang masih hidup dan yang sudah tiada.....

Alhamdulillah..semalam,selesai dah hari diniyyah dan rekacipta untuk sekolah rendah islam al-irsyad..pelbagai aktiviti yang menarik *er....kurang menarik la kot..he3* seperti mewarna,congak sifir,dan explorace....(^_^)*dah tu rekeciptanya maner??*hehehehe....semua pelajar masuk dalam acara2 tersebut...hehehe

Aku??hehehe..aku selaku muallim sekola rendah ni..ape lagi....time2 macam ni memang aku terus betukar menjadi kebudak-budak kan..*tapi masih lagi macho*..aku mewarna bersama pelajar tahun 1....huhuhuh..walaupun kurang cantik..hahahaha..tapi selamber je uh aku....

Sekarang..jap lagi aku nak kuar...na jenjalan....penat duk umah...duk dalam bilik jer..huhuhuhu
jadi sesape na ikut aku...hehehehe...tak ley..lalalalala..haa..tu jer aku na citer...psl ari diniyyah tu..heheheh..selamat membaca!!

2 comments:

Ibnu Al-Waton berkata...

oit...kuang ajor pnya posting..ingat citer psl hari diniyyah tuh n rekacipta smpai habis...! baek x yah citer psl ko mwrna tuh....wat penat je bace!

iKhwan89 berkata...

hahahahah...alaaa...da mende tu jer yang sonok..yang laen hampeh sey....huhuhu


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com