Selasa, 20 Julai 2010 | By: iKhwan89

STRESS KIAN DATANG....!!..LARI 3x

bismillah..dengan nama Tuhan ku yang Maha Agung dan dengan segala kepujiannya...aku menghadapMu Tuhan dengan penuh rasa berdosa...penuh rasa hamba...semoga Engkau menerima ku wahai Tuhan ku yang Maha Agung....Selawat dan salam keatas junjungan Agung kita Muhammad rasulullah yang dirindui.....selamat sejahtera kepada mursyid ku...semoga rohnya sentiasa memantau-mantau ku....izinkan aku menulis isi hati ku..moga dengan tulisan ku ini mendapat redha Tuhan...

Ape kabar sumer...??(^_^)semoga dalam kasih sayang Tuhan....(^_^)...alhamdulillah...aku dapat lagi tengok mentari pagi yang indah dan permai..dani..*apehal kaitan ngan permaidani ni..*hehehehe...ni haa....aku nak citer....saat stress aku dah bermule..huhuhu..Ujian penilaian 2 ataupun disingkatkan nmenyer iaitu..UP 2......dah start dah ngan kertas besepah2 atas meje.....soklan2 yang lepas2 jadi rujukan...huhuhuh..penat tau i......

lepas tu plak..tak lame lagi sekola aku ade Hari raya...eh3..bukan3....*merapu pelik*Hari Rekacipta dan Diniyyah sekolah irsyad....huhuhu..penat tau.....

lepas tu plak..aku jadi AJK untuk ihya ramadhan kene cari imam dan pentazkirah..huhuhu..penat tau..*dari tadi dok pnat2 jer*

haa...walau macam ner pun..sebenarnyer seronok klaw dapat menghayati n dapat mersakan berTuhan dalam setiap kerje...huhuhuhuu...kawan2.....tu lah wat mase ni keje2 yang akan mengundang stress dalam kepale aku..(^_^).....mntak restu dan doa kawan2 semoga kite sumer dalam redha dan kasih sayang Tuhan...

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com