Khamis, 1 Julai 2010 | By: iKhwan89

TIME TO KERJE!!!:...er....baju yang maner eh..??

bismillah walhamdulillah....terima kasih wahai Tuhan yang menjadikan aku,memberikan aku makanan,pakaian,tempat tinggal,dan lain-lain lagi..Maha Suci Tuhan daripada segala perbuatan buruk.....wahai Tuhan.....hamba mu yang berdosa...menagih keredhaan Mu dengan menulis coretan ini....aku takut nanti ditanyakan apa-apa yang aku bangga kan didunia....aku berserah pada Mu Tuhan....
Salam alaik untuk sumer kengkawan blog yang jauh dimata tapi dekat dihati...(^_^)semoga semua dalam kasih sayang Tuhan...alhamdulillah...kite sihat lagi hari ini...terima kasih Tuhan....selawat dan salam keatas junjungan agung kita....Muhammad al amin...penghulu segala nabi....pemimpin2 islam dan orang2Tuhan...

Tuhan masih lagi kurniakan kekuatan untuk kite mengorak langkah bekerja mencari nafkah,sesuap nasi...namun...adakah kita masih lagi mengingati dia saat sudah senang??......wahai....jarang sekali yang mengingati Tuhan saat senang...samalah dengan ku..moga kita dapat ambil iktibar......

Huh~~...pagi ni....merupakan hari yang ke...............................................*tak ingat ari ke bper aku kerje*huhuhu..pagi ni aku da satu masalah...huhu..*macam berat jer masalah*haaa...masalah nyer ialah.....aku tak tau baju ape yang aku nak pakai time nak g keje jap lgi....huhuhhuhu...da baaaanyak baju dah aku kuarkan dari koleksi ku..tapi suumer macam tak best jer..huhuhuhu...adoi la...payahnyer nak pilih baju..huhuhu...

Patotlah..klaw pompuan....die pilih baju,baaaaaaaaaaaaapak la lamenyer..huhuhuh...sampai krem2 kaki pihak laki menunggu....*khi3...macam da pngalaman jer*.haa..jadi pilih punyer pilih..last2 aku pakai jelah baju melayu ape ntah ni...sape punyer pun aku taktau..aku ase adek aku punyer kot..*besela adek lagi besar dari abang...*


hahahaha...ok tak kalau g ngajar pkai baju ni..??khi3


Jadi moral of the story is....janganlah beli baju banyak2 sangat..membazir jer..last2 nanti da tatau dah na pakai baju ape.....lalalalalalala..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com