Khamis, 6 Mei 2010 | By: iKhwan89

APA YANG AKU KEJARKAN??:LUAHAN HATI BUTA Ku

Bismillah...salamun alaik..semoga semua dalam rahmat dan kasih sayang Tuhan...alhamdulillah,terima kasih wahai Tuhan ku....kerana membenarkan aku hidup lagi..terima kasih kepada mursyid ku yang membenarkan lagi aku bersama dengannya..walaupun saban hari....selalu aku lalai....aku tak jaga wiridku,istiqamah awl waktu dalam sembahyang jarang sekali,...A...tolong aku....T-T...

Saat aku termenung seorang....teringat kembali..semua yang aku lakukan....aku sikit pun tak pernah menyumbang dalam perjuangan A......oh.......sedihnya aku.....apa yang aku kejarkan??kerja??harta??ilmu??...aku dapat sumer tu...tapi adakah aku kini puas??selesa??tenang??......menyesalnya aku Tuhan......ya Allah.........aku dengki dengan adek2 ku yang kini seratus peratus berkhidmat dalam perjuangan A.....sedih aku...sesekali aku menyesal..kenapalah aku menangis mase ayah aku hntar aku kat selangor dlu.....klaw aku ni kuat,mesti aku tak jadi macm ni....A......mohon tunjuk kan jalan....tlonglah.......

Penat aku memikirkan dunia ku...mohon tunjuk kan jalan.....A tolong.....kadang-kadang aku terlihat burung,berterbangan....terdetik difikiran ku..."bagus kalau aku jadi burung...hidupnya untuk makan,tidak dihitung amalan...mati,jadi tanah...."Tuhan....tolonglah aku....

bantulah Aku dalam mujahadah...wahai puteri ku..bantulah aku...jangan tinggal kan aku....ampun kan aku Tuhan.....tidak terniat aku jadi begini....jauh sudah aku terjatuh.....tolong aku A.....aku ingin berpaut kepada tali mu...aku ingin bersama berjuang dengan jemaah mu..aku ingin menikmati nikmat ujian yang Tuhan timpakan kepada orang2 yang bertaqwa...A tolong.....Ampun maaf......*~~~~~~~~sedih~~~~~~~~*

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com