Khamis, 20 Mei 2010 | By: iKhwan89

SELAMAT HARI GURU : UNTUK AKU

salam alaik...aku menghadapmu Tuhan dengan penuh rasa berdosa......ampun maaf wahai Sohibuzzaman,kerana banyak berdosa dengan mu....semoga aku tetap dan diberi peluang oleh mu utk tetap berada didalam jemaah mu ini...selawat dan salam keatas 2 tokoh utama kebangkitan akhir zaman.....ibu bapa,guru2 dan kawan2...semoga kite sedang berada didalam rahmat Allah..

alhamdulillah........dah lame tak update blog ni..he3..da besawang dah haa......kali nie,walaupun ta dpt update sepenuhnyer ngan gambar2 aku*msti korang sumer rindu tgk gambr aku yg latest kan3...*

haa..aku na cerite...dulu2...aku ni...sorang pelajar...time smbutn hri guru...mmg kitorg tmsuk aku..akan smbutnyer ....bg adiah kat guru2 aku....taaaaaaaaaaaaapppiiii kali nie plak....hu3...*jeng3....muzik okestra*aku plak yang disambut sebagai guru kerana aku kini telah menjadi guru di skolah aku dlu..he3..(^_^)

aku na bg tau kat korang yang membce blog aku ni..bhwe..petme kli aku dpt hdiah yang lebih dri 5..hu3....na dkt 2 kotak penuh aku dpt..tmsuk lah set piggn mngkuk ,toto, mug, notebook, dll... hu3..

alhamdulillah..sambutan hari guru di irsyad...amatlah menyeronokkan....disamping pengisian jasmani seperti sukaneka...bola sepak,dll,ade jgak pengisisan rohaniah..inilah yang membezakan irsyad dengan sekolah2 yang lain..(^_^)....disamping bermain juga,..kami di irsyad diingtkan supaya tidak lupakan Tuhan,tidak melanggar batasan syariat.....

huh~~....alhamdulillah...dah sebulan aku di irsyad menjadi guru.....macam2 jgak lah halangannyer..dengan kertas pekse kne reject,bese la ptme kli..hu3....*adoi*...kene itu,kene ini....bebudak plak yang memacam halnyer..tpi ape2 hal pun...sebenrnyer adalah utk promosikan A.....AT jdikan kami berkasih syg...

huh~~..dah la tu..penat lah.....aku na rehat...tdi duk ngajr jer..skit tkak..hu3...ok....aku na ucapkan selamat hari guru kepada semua yang menyambut hari guru pada tahun ini..semoga semua dapat mengajar dengan ikhlas,berkash syg...dan menjadi contoh yang baek.....wabihi wallahu a'lam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com