Sabtu, 29 Mei 2010 | By: iKhwan89

Blog Update: AKU ciTer Aper Ni!!...


kad ucapan utk aku..lalalala


same2..(^_^)


salam alaik untuk sumer..ape kabar...he3...semoga dalam kasih sayang Tuhan.....haa....alhamdulillah..dapat jugak aku update blog ni...setelah sekian lame ta update....*ta byar bil punyer psal...khi3*ah hah~~...lame punyer kisah..aku duk kumpul2..last2,bile da online ni.....aku tatau na citer ape..hahahahahaha.......maklumlah...teruja sangat dapat berhubung ngan member kesayangn balik,borak ngan member2 sebilik time kat kolej dlu...he3...dalam aku gembira dan terus gembira nie.....sebenarnya aku masih lagi menanti...menanti dengan penuh harapan....menanti dengan penuh istiqamah...sepertinya dia menanti aku dengan penuh setia saat dahulu.....menyesal tak sudah aku......walau apa pun katanya..."hidup kenelah teruskan..lagi2 awak yang sulong"....aku smpan kata-katanya itu buat azimat hidup aku....aku tahu,dia bukan lagi pilihan yang salah buat ku..tapi aku yang tersalah dahulu....kini baru sedar...bodohnya aku.....
Hmm.....semoga dia pun begitu...................................................................................huh~menunggu ku....

haa.....kengkawan sumer...aku na post gegambar adiah time aku dapat ari guru ari tu..he3...sory uh lambat..he3....check it out!!!
ni la adiah aku yang belambak tu..khi3

adiah yang aku da bukak...sebhagiannyer

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com