Sabtu, 8 Mei 2010 | By: iKhwan89

TRIMASS UNTUK MEMBER AKU!!!!

bismillah..salam alaik untuk semua...hu3...ape kbar..tbe2 jer tgh2 mlam ni na post criter...hu3....hari esok(sabtu)mknenyer arini la kot...ye lah,da msuk pkol 2 lebih dah..*bebel sorang2*..akan pergi ke tanjung gemar,bersama ngn daus...hu3...haa..korang sumer mesti na tau kan psl aper aku g sner kan3..??he3...nanti next post aku criter..he3....ni aku na sebenarnyer na criter mende lain..yang ade sangkut paut ngn program esok...ditakdirkan Tuhan,aku takde kenderaan nak g sner..so,dengan sesuke hatinyer aku pnjam la mtor kwan aku ni..nme die fahmi idham naspu....he3....memang trime kasih la sangat2....tataw na cakap macam ner...pasal prgram kat ctu penting giler2...

jdi,macam ner aku g umah fahmi memalam rabun ni??jauh plak tu kan3..???*style borak sensorang ngan speaker laptop*haaa....atas bantuan kengkawan aku yang nme die haidzir othman dan asnal nashriqlah aku dapat sampai umah al fahmi tadi....he3...jadinyer....berjuta sory dan mntak maaf la bro kacaw korang rehat memalam,,trime kasih sangat2...alhamdulillah....

Jadi kengkawan sumer..ape moral value yang ade dlm kisah aku ni??haa....yang pertame,ha....dimana ada kemahuan,disitu ada jalan...hu3..mcam aku la....mmg aku nak sangat pg tanjung,jadi,pasti Tuhan bukak kan jalan...Tuhan kan Maha Baik....seterusnyer,jadilah kawan yang menolong kawannyer diwaktu susah..haaa....yang ni yang macam kengkawan aku yang aku citer tadi....diorang mmg best,sanggup bersusah kejap utk kawan...trime kasih kawan ku....

jadi begitulah....hidup didunia ni,Tuhan da jadikan bermasyarakat,tanpa orang lain disisi,ibarat tupai tanah yang kesepian..*apehal plak aku ni*okla sumer..aku da nantok tahap ape da ni..na tido...hu3..salam alaik...selamat mlam sumer...(^_^)

2 comments:

Unknown berkata...

hoit
xyah la sebut nama
ape da

iKhwan89 berkata...

ek eleh..takpe uh....khi3...itu orang paggl cntoh tauladani


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com