Ahad, 30 Mei 2010 | By: iKhwan89

JENJALAN SAMPAI PENAT : MEET my freN



bismillah..salam alaik untuk sumer...semoga dalam kasih sayang Tuhan..(^_^)..selawat dan salam keatas junjungan agung kita baginda Muhammad yang kerananya lah kita dapat islam pada hari ini...tidak dilupakan juga buat ASZ yang rohnya sentiasa memandu hati2 kami dalam membaiki diri...terima kasih kepada ibu ayah yang mengenalkan aku dengan perjuangan ini....

Alhamdulillah....dah sekian lame aku tak teruskan dengan cerite2 sepanjng hdup aku...kini...haa..aku ade citer untuk sumer...semalam....er.....*tbe2 jer semalam*..hu3....bersamaan dengan 29 mei 2010,aku n de geng *umar ngan ikram*berjmpe...we meet together @ kuantan town*ceh! org puteh konon..khi3*..he3..haa....umar ni datang dari jauh..dari k.l na jenjalan kat cn,so,ape lgi..kami pon jenjalan...

prgram pertama bersama aku ialah pergi ke rumah topek...haa....geng bilik aku dlu...topek ade wat kenduri kawen...hu3..memule tu...xcited sngat lah aku pasal aku ingat bliau yang kawen..sekali2..smpai kat sner....hu3...mak sedare die yang kawen..*ceh...hampeh*...kitorang pon take a sit n makan...sumer mkan sekali jer...ta de yang tambah2...he3...*tau2 jelaaaaaah*..lalalalala

nExt program ialah menghantar aku balik..he3....diorang kene hntar aku balik psal na smpan motor..aku g bndar,parking mtor kat ospital,then naek kete umar.....g umah topek kat lamir,pekan....haa...

seterusnyer plak kitorang pon ngan penuh tatau hala tuju pergi ke mega....ha3..jalan punyer jalan....laaame btul jalan....sampai lapar...hu3.....sekali tu..dah pkol 7...kitorang pon na balik lah..er..maksudnyer na gerak ke tmpat lain...haaa...kat mega ni lah..bile aku da kete nanti aku tak kan parking dah kat tmpt letak kete kat dlm mega tu...he3...na tau sbb ape????hahahahahahaha...leceh...smlm ikram.....tertinggal tiket parking tu kat tmpat byar paking..ha3...na dekat setengah jam tak ley kuar dari tmpat parking tu..siap gaduh2 lagi ngan sekuriti..hahahahahahahahahaha........mujur jumpe balik.....hu3....



the next station is.....terminal...he3....kitorang berenti ctu jap pasal na semayang sumer n wat ape2 yang patot..lpas tu....kitorang pg ekspo dekat ngan terminal tu..haaa..kat ctu...ikram na cari sluar trek 3 suku......lpas tu..da jmpe..kitorang pon sesiap sumer....g mkan dlu...pastu2..kitorang pon pg lah Tun Ismail land..atau pon pendek kata T.I land...ataupon yang paling orang kenal...kuantan plaza...lalalalalala

Apa yang ade kat ctu???,,,he3...kat cn lah tempat berlangsungnya show member2 aku,ilham,rafie,faisal firdaus,zul,n M.V.....diorang ade show kebudayaan kat ctu.....er....tapi macam kureng skit uh..hu3..orang pon ta ramai....*aku da memang agak dah..macam show irsyadi dulu kat ctu...ta de orang pon*haaa....kat cn jgak lah aku jmpe akak aku..he3..laaame giler dah ta jmper bliau....tgk2 smlm da btukar wajah dah kak ct..he3...teruja betul aku..lalalalala
haa....

after 1030 lebey,show da abes,kitorang borak2 jap kat ctu,pastu go to the next stop..iaitu ..he3...dekat IM yang kat masjid tu..*im bper aku tatau..bnyk sgt im..*..haa....kat cn...kitorang pon berkumpul... aku,umar,jaa,ikram,ilham,amat,fahmi,syakirin,suumer lah..hu3.. bertukar2 citer,tnyer2 masing2 wat per skrg,he3....kre lame gak uh lepak kat ctu..smpai lah 1145...kitorang pon begerak ke padang futsal...arena name die..he3...

ah hah~~~da lame sey aku ta maen futsal....smpai2 kat sner...ade mase lgi utk tukar2 baju,pkai kasut....warm up,dll..he3....kitorang maen pkol 12am...time ni lah ramai member2 aku yang datang..aswad,saha,saifuddin,haa....kitorang maen sejam jer...penat sey...hu3
.da abes maen..he3...g balik smule casper D'kitchen tu n lepak2 balik....minum2 na ilang kan penat..he3....na dkat 2 jam kitorang duk ctu..borak2....aswad plak die bg kad kawen die...he3..da na kawen dah member aku ni.....

haa....pkol 245am...time ni lah kitorang berpisah....bergerak ke posisi masing..mata da ta larat,badan da penat..he3....bergerak lah kami sumer balik....tamat lah perjalann ku bersama kawan2 tepat pada pkol 3am..smpai di rumah..(^_^)

he3...best tak citer aku..khi3....stakat tu sajalah dulu coretan smalm..hu3..semoga semua dalam kegembiraan..(^_^)...n.....walaupun aku jmper dengan kengkawan ku sumer reramai smlm...aku masih rindukan kawan kesayangn ku....terdetik dalam hati..klaw lah die ade ni....mesti aku hppy sgt...aku jgak rndukan buah hati aku....smlm....walaupun dduk ramai2....tetap merasakan kekosngn...rase sepi..ntahlah...sangat2 merindukan dia.......wabihi wallahu a'lam...


0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com