Selasa, 2 Februari 2010 | By: iKhwan89

BEBELAN BULAN 2 : U oh U...


*paGi yang cerah2 mendung..hu3..*salam alaik..aper kbar..?alhmdulillah..arini..genaplah 2 bulan aku mengajar...alhamdulillah..terima kasih Tuhan bagi aku rezeki...tak pernah aku bersyukur dengan nikmat...btul lah kata mursyid ku...mujahadah dari ujian kesusahan lebih mudah klau nak dibandingkan dengan nak mujahadah dengan ujian kesusahan...semoga aku diberi petunjuk...*huh~*

kini...tinggal lagi 2 hari jer lagi tarikh utk beli no pin utk mengisi borang upu...da ramai dah member tanyer.."eh,ko nak msuk U aper..?","ko amek kos aper..?"...ade jgak jejiran umah ni pun ckap,"ha...pie,awak elok la smbung lagi..blajar smpai tinggi2..""awak blajar lgi pie,nti senang nak dapat kerja..".......................................huh~lalu aku pun mohon U.......em....nak tau U aper..?nanti kan tjuk post yang baru...*he3....giler uh sje wat gempak*

ah hah!!..satu lagi aku nak bagi tau member2 AFG,jgn luper...stndby....anytme ade program...dalam berprogram,nanti ha,jgn nak lper diri plak,tawadhuk jer....sopan.....rase diri tak mampu...selalu mntak tolong dengan Tuhan...

ok lah sampai cn dulu bebelan tak tentu hala ku ini..kuharapkan semoga semua bertaubat,kerana setiap saat kita melakukan dosa...bila dah bertaubat tu,taubat lah diatas taubat kita..kerana mungkin taubat yang kita buat tadi adalah palsu....semoga semua dalam petunjuk...salam kasih syang...MZB

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com