Selasa, 16 Februari 2010 | By: iKhwan89

SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT SEBILIK KU:STAY WITH UKHUWAH!!


*sambil tahan ngantuk*salam alaik kepada suumer bloggers dan sahabat2 yg membaca blog aku ni..hari nie..aku nak kongsi kegembiraan ku ngn antum sumer..(^_^)

Hari ni merupakan hari lahir 2 orang kawan sebilik ku serentak..(^_^)...selamat hari lahir ku ucapkan utk korang!!!semoga panjang umur dan murah rezeki..nti klaw jmper aku,boley blanjer aku..*kha3*

jOm lah imbas skit..mcm ner aku knal 2 member blik aku ni..Ikram & Taufik..*jeng3..muzik bckground rancak*....ha...ikram ni dulu..ingat lagi.......time prtme kli...die lah yg tgur aku..kitorng ni...masuk sem march intake....he3....umur aku ngn die..samer jer....he3...ade lah stu time tu...aku tgh tgu lec kat blik it ta silap...*ktwe dlm aty*...tgh aku tgu2..tbe2...dtg uh sorang mamat ni...*time tu aku ta knl lgi dielah ikram* maka terjadilah perbualan yang aku ingat skit..lebey kurang gini:

IKRAM:salam abang,kat maner blik pensyarah..TUUTT!!!*disembunyikan identiti*
AKU: alaikmslm..er..saya pun baru lagi kat cn..
IKHRAM: Owh..yker....xpelah kalau gtu...


maka die pun berlalu...lebey kurang gtu la perbualan die yg aku ingat....he3...ikhram time tu..pgl aku abg..he3........adoi...klaw kitorg kumpul2 n lepak2 dlm blik kan...smbil borak2,kitorng criter ksah tu...mmg menyayat aty lah..he..die ta snggup na ingat...he3..

Taufik plak....em...aku kabur skit lah...mcm ner die ley jdi member blik aku...sedar2...aku da ddk smer blik ngn bliau...he3

diorang memang best....baek n tak pernah buat kes...melainkan sesame kitorang..he3*mcm kuar tnpa kbnaran,maen ftsal tnpa kbnarn,lpas trawikh plak tu,ubahsuai bilik,...khi3*

aku harap...semoga diorang selalu berada dalam kasih syg Tuhan....selalu gmbire....n slalu dalam ksih syg Tuhan...diorg baek bg ku.....semoga Tuhan berilah redha kepada mereka...wabihi wallah..

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com