Khamis, 25 Februari 2010 | By: iKhwan89

RINDU YANG TERTAHAN (PART III)

*uhuk3..batok..sakit tkak,berat kepale..dah 4 mgu tak mkan nsik...*salam alaik....alhamdulillah dapat ku lihat lagi langit membiru pada hari ini...dapat lagi menatap sinar mentari yang indah ciptaan Tuhan..salam rindu ku kepada Manusia Agung iaitu Baginda Muhammad,rasulullah pembawa cahaya.Terima kasih kepada mursyid ku yang mengenalkan ku kembali kepada Tuhan saat aku hampir-hampir sahaja melupakannya..dengan berkat dan kasih sayang mursyid ku jugalah bertemunya aku dengan seorang manusia yang selalu menjadi peneman ku..saat roh ku tidak diingatkan dengan Tuhan,dialah yang mengingatkan ku kepada Mu.

betapalah smpurnanya dia bagiku,disaat roh ku ini tidak matang satu ketika...sabarnya melayan karenah ku,tidak jemu-jemu dalam memberi nasihat kepada ku..tidak pernah mematahkan jiwa ku..malah selalu menyokong ku disaat aku hampir rebah..menjadikan aku kuat kembali...

Melihatnya..mengingatnya..menjadikan aku semakin matang dalam tindakan ku kini...sering juga lalai..namun diingatkannya kembali kepada Tuhan..ya Allah....betapalah baiknya Engkau yang anugerahkan teman hidup sehebat ini kepada ku...

buah hati ku...

Ku sering menunggu mu tidak kira apa yang berlaku...kerana engkaulah teman ku dunia akhirat..yaAllah..redhakanlah dia,jagalah dia..dia kekasih ku,dia teman ku...ampnkan semua dosa dia...wahai Tuhan..lupa kanlah segala kesalahannya,Engkau kan Tuhan..Tuhan yang Maha Kasih Syang...ku mohon kepada Mu Tuhan..aku sangt mncintai dia...redhailah dia dunia akhirat...


*dedikasi utk puteri hurairah ku yang kini entah berada dimana..semoga dia dalam senyuman*

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com