Jumaat, 5 Februari 2010 | By: iKhwan89

MIRWANA_BUMI AKHIR USIA : HuH!!..nyesal klau tak dengar!!


*tengah feeling lagu fana pesona*salam alaaaaaaik kepada semuaaa bloggers..he3...ape kabar semua..? diharapkan semua dalam rahmat dan kasih sayang Tuhan....

Ah hah!!..hari nie,aku na kongsi ape yang aku rase bile dengar album mirwana yang terbaru ni. Ha,tajuk die,Bumi Akhir Usia.fuhh!!..sore diorang sumer..memang dasat lah..salah satu album yang aku respek..hu3...dari sudut vokal,muzik arragement,cover album,hu3....memang best...

Aku tak boleh nak gambarkan macam ne bestnyer lagu-lagu dalam album ni..tapi memang best!!..*hu3...xcited tibe2*

Antara lagu-lagu dalam album nie yang boleh aku senaraikan ialah:
  • Bumi Akhir Usia
  • Cahaya kekasih
  • Anugerah istimewa
  • Kembali pada mu
  • Bukti cinta
  • Fana pesona
  • Jauh
  • Andaiku pergi(instrumental)
Ha...sape2 yang nak dengar prview die meh klik kat sini....lepas tu...korang beli lah..tak rugi seyh..

Akhir skali...thanks to Mirwana kerana kemunculan album yang terbaru...hu3..dah lame tunggu album baru dari mirwana sebenarnya..semoga mirwana terus gempak n sukses slalu..

oklah,stakat cn dulu coretan ku...jangan lupe,beli!!!..hu3.....salam

0 comments:


Ketika Cinta Bertasbih (instrument Hits) - Instrument
Mp3-Codes.com